محصول جديد زامياد « پادرا » رونمایی شد

2013-12-10_170130

محصول جديد زامياد « پادرا» رونمایی شد رونمایی وانت بار quotation mark پادرا quotation mark محصول جدید شرکت زامیاد امروز انجام و امکان عرضه آن تا پایان سال جاری فراهم شد. فریدون حمیدی مدیر عامل ...

محصول جديد زامياد « پادرا» رونمایی شد

رونمایی وانت بار quotation mark پادرا quotation mark محصول جدید شرکت زامیاد امروز انجام و امکان عرضه آن تا پایان سال جاری فراهم شد.

فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد (زیرمجموعه سایپا ) در این مراسم علام کرد: تولید اولیه ۵ هزار دستگاهی این وانت در سال آینده هدفگذاری شده و ۸۵ درصد ساخت آن داخلی است.

وی گفت: فقط قالب های کابین جلو آن هم به علت نبود توجیه اقتصادی از خارج وارد می شود.

حمیدی ؛ زیبایی ، افزایش فضای داخلی ، هیدرولیک و هندلینگ مناسب و منطبق با استاندارد یورو۴ همچنین قابلیت نصب کولر و کیسه هوا را از ویژگیهای quotation mark پادرا quotation mark برشمرد.

وی گفت : مصرف سوخت آن ۱۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و خریداران خارجی هم از این محصول استقبال کرده اند.
مدیر عامل شرکت زامیاد گفت : واژه quotation mark پادرا quotation mark به معنی فرشته آب و آتش است.

وی با بیان اینکه میزان باربری آن همانند نیسان زامیاد ۲ تن در نظر گرفته شده است ، گفت: این محصول به منظور پاسخگویی به سلایق مشتریان جدید زامیاد در خط تولید قرار گرفته است و قیمت آن حدود ۳۵ درصد بیشتر از نیسان با موتور یورو۴ است.

حمیدی با اشاره به اینکه طبق برنامه سال آینده ۴۰ هزار دستگاه وانت نیسان آبی تولید خواهد شد ، افزود: ‌وانت دیگری در حال طراحی است تا در آینده جایگزین وانت نیسان آبی شود.
مدیرعامل زامیاد همچنین اظهار داشت: با توجه به سرعت بالای برخی از رانندگان وانت نیسان و درخواست پلیس تغییراتی در این خودرو داده شده است به ‌گونه‌ای که سرعت خودرو بیش از ۱۱۰ کیلومتر در ساعت افزایش نخواهد یافت.

حمیدی با بیان این‌که لغو تحریم صنعت خودرو تاکنون در حد حرف بوده و عملیاتی نشده است، تصریح کرد :‌ با تولیدکننده موتور در آلمان مذاکراتی داشته‌ایم تا با همکاری یکدیگر موتور جدید بنزینی و دیزلی تولید کنیم.
حمیدی تصریح کرد:‌ به دلیل موضوع تحریم و خرید شرکت ایویکو از سوی آمریکایی‌ها با کمبود قطعات برای تولید خودروهای سنگین مواجه شده‌ایم و به دنبال واردات این قطعات از طریق مسیر دیگری هستیم.

وی همچنین با انتقاد از وزارت نفت در خودداری از پرداخت بدهی ۳۰ میلیارد تومانی به شرکت زامیاد گفت: وزارت نفت قرار بود چند سال پیش در طرح تولید موتور سبک دیزل  ۳۰ میلیارد تومان به شرکت زامیاد کمک کند.
مدیر عامل زامیاد با بیان این‌که تاکنون وزارت نفت از پرداخت این مبلغ خودداری کرده است، گفت : طراحی و تولید وانت دیزلی حدود ۴۵۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی در مصرف سوخت دارد.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت نفت معتقدند باید طراحی موتور دیزلی از ابتدا در داخل کشور صورت می‌گرفت و این در حالی است که این کار به سه سال زمان و حدود صد میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و تقاضای وزارت نفت امکان‌پذیر نبود.

مدیر عامل زامیاد افزود: امیدواریم مسئولان جدید وزارت نفت نگاه مثبتی به این موضوع داشته باشند و بدهی ۳۰ میلیارد تومانی را پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه طبق استانداردها نصب کیسه هوا بر روی خودروهای وانت اجباری نیست، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم برای نصب کیسه هوا بر روی وانت نیسان آبی صورت گرفته و قابل انجام است.

حمیدی همچنین با اشاره به اینکه تولید بیش از یکهزار خودرو سنگین شامل انواع کشنده برای سال آینده هدفگذاری شده است ، گفت: از طریق مگاموتور تاکنون مذاکرات مقدماتی با شرکت AVL آلمان برای تولید تدریجی خودروهای دیزلی و صفر تا ۱۰۰ خودروهای بنزینی صورت گرفته است.

شرکت زامیاد در سال ۱۳۴۲ تاسیس شد و از سال ۱۳۵۱تولید وانت نیسان را آغاز کرد.
این محصول هم اکنون در سه مدل بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می شود.

:: خبر اینترفر به نقل از واحد مرکزی خبر

5/ 4٫00

افتضاحبدخوبعالیبی نظیر
(11 رای)

مطلب مفیدی بود؟

محصول جديد زامياد « پادرا » رونمایی شد

  1. بهزاد می‌گه:

    1- خودرو که فقط شکل ظاهرش نیست که با تغییر پوسته بیرونی بگوییم محصول جدید !
    2- این خودرو کاملا همان محصول قدیمی نیسان است که فقط اتاق جلوی آن با اتاق
    یک محصول چینی درجه سه عوض شده است. اتاقبار و شاسی و قوای محرکه آن بدون تغییر همان محصول قدیمی است.
    3- قطعات بدنه جدید هنوز در داخل ایران ساخت داخل نشده است و تماما از چین وارد می شود.
    4- اتاق این محصول بمراتب ضعیف تر اتاق قبلی است. ( ضخامت ورق ها کاهش یافته + این اتاق برای تناژ پایین تر طراحی شده است.)
    5- قالب های بدنه آن در ایران موجود نمی باشدبنابر این با هر تصادفی قطعات یدکی آن می بایست از چین وارد گردد.
    6- به علت عدم همخوانی بدنه با شاسی مرکز ثقل آن جابجا شده است و اتاق در تناژ های بالا پیچیدگی فرم پیدا کرده که باعث عدم بسته شدن دربها و ایجاد سرو صدا میکند.
    7- افزایش طول میله رابط گیربکس به علت عدم همخوانی شاسی و اتاق ایجاد سر و صدا در گیربکس میکند.
    8- تمام مشکلات موتور /گیربکس/شاسی/ آلایندگی /مصرف سوخت/ ترمزو …. کماکان مثل نیسان قبلی در این محصول نیز وجود دارد…
    حال مردم خود قضاوت میکنند!
    این محصول با قیمت بالاتر نیز بفروش میرسد.
    تعریف یک محصول جدید حداقل پلت فرم ( شاسی + موتور + گیربکس) جدید است.
    آیا باز هم می توان به این محصول …. بگوییم محصول جدید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.